fredag 29 juni 2012

Juni i bilder...

Innan jag förde över bilderna så kändes Juni som en månad man bara hade en vag aning om att det var. Men när jag tittar på bilderna ser jag att vi har gjort en del trotts allt och att Juni har varit rätt lång, det har varit nationaldag i parken, parkhäng både i lugnet och kristallen. 
Det har varit midsommarafton i Skarpnäck. och Skansen.

Vi har varit på Skansen och hemma hos Suki.
Däremellan har det varit tvättstugan x antal gånger, städning och packning för i morgon ska vi i väg igen!
Full rulle med andra ord, hela månaden.


 Det var nationaldagsfirande i parken i år, ett väldigt bra initiativ från unga örnar. Bl a så hade de denna hoppborg. Tror Siri hade kunnat hoppa hela dagen!


Ett par dagar senare så vart det då dags för sommarens första dopp! Sen hem till mormor och äta sotare direkt från pannan och sen hem och slappa lite!


Två av mina guldhjärtan i parken  ♥





Vi åkte i väg till Kristallparken, och innan vi kom fram till parken så gick vi lite och tittade vart jag och gammelmormor har bott. Väldans intressant!
Sen kom vi då fram till parken och de hade ju smådjur där till Siris stora förtjusning!
Hon fick klappa några kaniner, tittade på hönsen och tupparna
 men sedan så tog klätterställningarna över!

Tyvärr så hade vi inga badkläder med oss så vi åkte hem och hämtade dem, 
spenderade en lång stund i våran park också.
Siri var i badet hela tiden!


♥♥ Lycklig ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar