torsdag 14 juni 2012

Redan juni

Det var ett tag sen jag skrev här nu, en månad kan man säga... Maj och juni har gått och jag kommer knappt i håg vad jag har gjort. Har levt i en mardröm av biverkningar, bakslag ännu mer biverkningar, det kostar att försöka komma tillbaka. Om jag bara kunde slippa alla bakslag och slippa justera mina tabletter så kanske jag är tillbaka på banan snart.
De senaste månaderna har varit bedrövligt jobbiga och fokus har legat på min smörblomma, det är bara hon som gäller nu. Hon får mitt allt ♥
Det är väldigt lätt att komma ner i gropen men att komma upp är fan inte lätt.
Man marker hur skör man fortfarande är när en liten smäll får en att hamna längst ner igen och man åter måste börja klättra, börja om från början ännu en gång...

I morgon har Siripiri ledigt och vi ska hitta på något tillsammans bara vi, fast det beror på väder och hur "astmig" hon är i morgon, hon går efter sjukschema nu, vi får se...

Men det är skönt att bara vara ledig och bara få vara tillsammans!



1 kommentar:

  1. Vad roligt att du tycker att min blogg är fin. Tack för besöket och kommentaren :D

    SvaraRadera