måndag 23 april 2012

Barnvakt!

Har två mystjejer i pyjamas som  ligger under bordet och tittar på barnprogram!
I övrigt är det full kaos här hemma, nästan alla leksaker är här inne i vardagsrummet som synes.




I dag så åkte vi tunnelbana till Telefonplan, vilket fick mig att fundera...
Vad är det för fel på människor egentligen, när de ställer sig mitt framför öppningen när dörrarna öppnas och ska på innan man ens hinner stiga av.
Samma sak med hissar, de ska in innan man hinner kliva ut och så blir de förvånade att man inte kommer någonstans för att de står ivägen.
Tror de att man ska flyga över dem eller? Suck...

Siri var i allafall glad som en lärka, till skillnad mot i morse då stora tårar rullade ner för kinden vid lämning.
Skruttan, hon har kommit i en nedåtgående period nu, i dag när jag lämnade henne så önskade hon att jag jobbade på dagis så att vi kunde vara tillsammans hela dagen.

Börjar känna av mitt nattvak som jag hade i natt, blev bara 2 timmars sömn som inte var särskilt givande, fattar inte varför det så där, det är inte särskilt roande iallfall.
Annars så är det som det är, har målat lite, städat lite, sprungit en massa ärenden. 
I morgon är det resten av målningen och sen så kommer vår Käron på besök ♥ Eller Kärring som Siri kallar henne med 100% äkta kärlek
ÄNTLIGEN!!!!
Har längtat!



Älskade hjärtat mitt
Älskar dig mer än allt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar