lördag 21 april 2012

Segt!

Japp, det har ju inte direkt gått framåt sen jag bytte blogg!

I morse vaknade jag med en känsla av vanmakt och misslyckande. Livet blev inte som jag hade tänkt mig, förutom min lilla smörblomma så klart!
Men jag vet inte, känns bara som jag har misslyckats med allt.

Men, men, bara att gå vidare!
I dag så står det städning och fixa Siris rum på agendan, hon ska äntligen få sitt rum i ordning!
Har lovat henne att hon ska få det klart till kalaset inne hos henne. Hon ska ju få ha sitt första kompiskalas nu. Stor tjej. Tänk att hon har förgyllt tillvaron i fem hela år!
Egentligen så skulle vi på kalas i dag men världens finaste födelsedagskille är sjuk med feber och hosta. Lilla skrutten han har varit eländig hela veckan :(

I dag har Siri börjat morgonen med att lyssna på Leila K och sen sprungit fram och tillbaka i hallen med sina fjärilsvingar för att försöka flyga...
Nu har hon gett upp och sitter och bygger lego i stället.
Frågade henne precis om hon hade ätit upp sin smörgås och fick tillbaka simsalabim så var den i magen!
Tokunge♥

Det är så himla roligt att iakta henne när hon inte märker det, hon kvittrar och pratar med sina docker oh fixar och donar och sjunger.
Vem är den här lilla personen, vad tänker hon, vad vill hon, vad kommer hon att bli?
En alldeles egen liten person ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar