torsdag 12 april 2012

Sista dagen som fyraåring!


Glöm inte att säga hejdå till fyraåringen har Siri sagt flera gånger i dag!
Hon har nog berättat för alla som vi har träffat på som hon känner att i morgon blir hon fem år.
Förväntansfull och stolt!
En stolt mamma också, i morgon för fem år sedan fick jag det vackraste man kan få. I morgon för fem år sedan blev jag världens lyckligaste mamman till min underbara fina älskade smörblomma ♥


Glad och förväntansfull, sista dagen som fyraåring ♥


I morgon blir en stor dag( Siris egna ord) Vi ska till Aquaria, sen fika och äta tårta!


Tårtan står färdig i kylen, misslyckad rakt igenom och som pricken över i så räckte inte marsipantäcket... Lovley..
Men Siri tycker att den blev helt fantastisk och det är ju det som räknas!





Tillslut övergick spänningen till trötthet och min lilla smörblomma somnade på två röda!


Sista natten som fyraåring!


Jag vill också vakna upp till detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar